רלוונטי למערכת:
אקספרס
הסבר זה רלוונטי לממשק אקספרס (אתרים שנפתחו לאחר התאריך 01/01/2014).
ממשק ישן
הסבר זה רלוונטי לממשק הישן (אתרים שנפתחו לפני התאריך 31/12/2013).
אמצעי תשלום
מערכת החנות הוירטואלית מאפשרת לך לגבות תשלום מהגולשים בשני אופנים: תשלום מקוון (Online) ותשלום לא מקוון (Offline).
להלן ההסבר על מגוון האפשרויות אותם המערכת מציעה לך לשימוש באתרך.
תשלום מקוון (Online)
אלו הן החברות אשר נתמכות על ידי המערכת ודרכי יצירת הקשר איתן:
|
לעמוד יצירת הקשר של חברת Paypal לחץ כאן.
להסבר על הטמעת שירות הסליקה של חברת PayPal במערכת לחץ כאן. |
|
לעמוד יצירת הקשר של חברת Tranzila לחץ כאן.
להסבר על הטמעת שירות הסליקה של חברת Tranzila במערכת לחץ כאן. |
|
לעמוד יצירת הקשר של חברת Authorize.Net לחץ כאן.
להסבר על הטמעת שירות הסליקה של חברת Authorize.Net במערכת לחץ כאן. |
|
לעמוד יצירת הקשר של חברת PeleCard לחץ כאן.
להסבר על הטמעת שירות הסליקה של חברת PeleCard במערכת לחץ כאן. |
|
לעמוד יצירת הקשר של חברת Netpay לחץ כאן.
להסבר על הטמעת שירות הסליקה של חברת Netpay במערכת לחץ כאן. |
|
לעמוד יצירת הקשר של חברת CreditGuard לחץ כאן.
להסבר על הטמעת שירות הסליקה של חברת CreditGuard במערכת לחץ כאן. |
|
לעמוד יצירת הקשר של חברת Z-Credit לחץ כאן.
להסבר על הטמעת שירות הסליקה של חברת Z-Credit במערכת לחץ כאן. |
|
לעמוד יצירת הקשר של חברת ארקום לחץ כאן.
להסבר על הטמעת שירות הסליקה של חברת ארקום במערכת לחץ כאן. |
תשלום לא מקוון (Offline)
להלן אפשרויות התשלום הלא מקוונות אשר קיימות במערכת:
-
תשלום בדואר
-
תשלום בטלפון
-
תשלום בפקס
-
תשלום בהעברה/ הפקדה בנקאית
בעת שימוש באחת מאפשרויות תשלום אלו מומלץ לרשום את כתובת העסק, מספר טלפון או מספר הפקס במקום בולט באתר על מנת לאפשר ללקוח ליצור קשר.